MÖHIPPA

I helgen sa de PANG och möhippan va i fullgång.... :)
Vi hade super kul...
Hämtade (offret) i Lidköping precis i lagom timing då dom valde ut ringar och allt...

Vi va på sirius och körde spinningkareoke.... FYYYY FAAAEN va jobbigt de va.... ni kan ju tänka er.. Spinna är jobbigt men sjunga på me också... fy satan... haha.... Okej att jag har svettats innan va men inte så jävla mycket så de rinner på benen på mig.... ASG!!!!!
sen åkte vi till stadsparken i Lidköping och åt jätte mumsiga baguetter och hade de mysigt i den STEKHETA solen... men riktigt mysigt hade vi....
Sen fick (offret) med annat namn Petra gå in och handla slödryck och lite annat smått oh gott... Tog en sväng på torget där det var marknad oxå... :)

Sen åkte vi till Järpås badsjö där vi hade 5kamp och grillade... jag och morsan ägde i den ena grenen.. då vi skulle binda ihop våra ben och springa runt en gungställning och tillbaka.... alla gick medans jag och mamma galopperade fram.... hahaha... de måste ha varit en riktigt rolig syn.... :P
Väl i mål så ramlade mamma och jag följde ju naturligtvis med i fallet och där blev vi liggande ett bra tag innan vi ens fick upp den där knuten..... HAHAHAHAH

Vid badsjön satt vi i några timmar och bara va.... riktigt skönt..... o de va ju så himla bra väder i Lördags me... så fick allt endel färg... fast jag hade ju naturligtvis fel kläder så halva benen är bruna och halva armerna..... :S men men... får ta och bättra på de.....

Bilder från möhippan kommer en annan dag.....

Igår morsdag..... Åkte jag, babbe och mamma till gamelmormor och fika.... Albin fick springa lite barfota i gräset och de va riktigt populärt.... :) de tyckte han om.....


'




Fredagen har jag glömt att skriva om ju... Då kom Tobbe, Bella och Cody hit och grillade.... :) de va kulit... Albin och Cody hann o somna innan ens grillen va tänd men de funka ju ändå... Super trötta....
Men roligt hade vi... :)

Kommentarer
Postat av: Blivande Fru Sahlström

hmm... du har väl frågat alla inblandade om du får lägga ut några bilder på nätet...

2009-06-04 @ 19:55:31
URL: http://ladypearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0