JORDGUBBENSDAG

Har inte blitt mycket skrivet nu i helgen vill jag lova.... :S Men nu kommer en uppdatering iaf... :)

FREDAG
Min och Janis 4 års dag... <3
Albin sov hela dagen typ, feber och hosta.... så fick ringa in till vårdcentralen och fick en tid kl 16....
Då visade det sig att Albin fått halsfluss... (säkert till er som säger att de är omöjligt med halsfluss på barn under 3 år)
Så de blev medicin till lilleman....
Efter vårdcentralen åkte vi med Albin till min mormor i Stenstorp... Hon skulle ha han hela helgen...
Stanna inte länge hos henne för klockan va ändå 18 när vi kom hem till henne.... Så de va bara hej och hejdå typ...
Kändes inte så bra och lämna albin där när han va sjuk men de fick gå ändå....

Sen så va de ju meningen att jag och Jani skulle till Bistro och käka lite fin mat eftersom vi firade 4 år men HAHAHAHAHAH vi hade fin middag i bilen istället utanför mc donalds i Falköping... hahahaha.... ajja fick ju 2 coca cola glas iaf... :P

När vi kom hem så tog vi de ganska lugnt... jag gick över en sväng till Kajsa och tjöta... Hon har varit barnvakt åt sin lilla syster som är 3 månader över helgen så jg va ju tvungen  och gå och kika på henne... sååååååååå söt.....

Sen lite senare på kvällen kom Tobbe.... så skulle vi dra fram och kika lite på torget.. men vi blev stående här utanför på parkeringen i 1 timme typ och tjöta me massa folk....
Väl framme mötte vi up Bella och Bettan..... Så ick vi runt och kika och så åkte vi självklart karuseller..... haha..... :)

hände inte så mycket mer den dagen.... Åkte hem vid halv 2 och sov...

LÖRDAG
vakna o käka frukost....
Tog en promenad fram tillsammans med älsklingen..... mötte upp Tobbe, bella och Bettan.... Sedan kom Fredrik och lille Hugo..... Sååååååå cute.... :)
Gick runt och kika lite på marknaden... fyyyyy FAAAAEN va varmt de va..... 756387456387 personer och 40 graders värme är ingen hit kan jag säga... :S
men köpte iaf en super söt keps till Albin.... 25 kr tyckte jag va ett riktigt kap.... :)

Sen va de hem och satte stereon i bott och satte på grillen..... Sedan började folket och komma.....
Vi va nog 10 pers tror jag... ganska lagom med folk.. sen vid 21 gick vi hem till dalemo och festa lite....

Sen mötte jag upp Fia och syster hos fias mamma.... så gick vi fram och festen började på allvar.... :)
Åkte karuseller och tjöta med folk.. hade riktigt roligt.... :)
Till klockan blev 01.00 och jag fick världens huvudvärk och fick gå hem...... :(


SÖNDAG
Vaknade vid 12 av att Bella stod och ringde på dörren... Skulle hämta sina grejer....
Tog de lugnt hela dagen.. laga lite mat och kolla på film med älsklingen....
Sen vid 16 åkte vi till mormor och hämtade lilleman...
SAKNAT HONOM TILL TUSEN!!! Riktigt skönt o få hem honom igen..... :)
 
MÅNDAG
tog vi en promenad.. och sedan vid 11 gick jag, albin, Kajsa och badade på vara badet.... de tyckte albin va kulit.... :)
Lite senare kom Madde oxå dit....
Kajsa gick hem vid 14... sen vid 15 gick jag, albin och madde hem till mig.... Albin somnade en stund så jag och Madde tog de lugnt och kollade på hem till midgård...
Vid 16.30 kom mamma och tog Albin medans jag, madde och Jana åkte till Naums kyrka och övade på sången till bröllpet som går av stapeln på Fredag... är riktigt nervös nu..... Men de gick jätte bra igår....
så dit och öva imorron igen......

Neeeee.... nu tycker jag att jag förklarat helgen ganska så detaljerat så nu får de vara bra.... kommer lite bilder från i lördags me.... :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0