WiiiiiiiiE

Igår åkte jag, Albin, Jani och Bella till Trollhättan.....
Först gick vi till ...., vad nu stället hette... tatoo shop iaf.... Bella skulle pierca sig i tungan.. Hon gör de och efter åt hoppas jag in i rummet och tar i läppen efter de hoppar Jani in i rummet och tar i ögonbrynet..... hahaha..... vaddå inpuls grej.... haha.. Blev riktigt nöjd med min lille pärla där på läppen.... :D


Andrine - Läppen



Jani - Ögonbrynet



Bella - Tungan



Efter de åkte vi till Willys och handla lite mat och annan shit.... Och efter de åkte vi till överby och shoppa lite....
Jani va extra snäll mot mig, först fick jag piercingen och efter de fick jag 1 par jeans.... SUPER GLAD!!!! och 4 tröjor..... :) ÄLSKAR MIN JANI över allt annat.... !!!!!! <3
Sen käkade vi på MAX och de va fan de ÄKLIGASTE jag någonsin ätit.... ALDRIG MER säger jag bara....

På kvällen va de massa mys.... och när Albin somnat kollade vi på ett päron till farsa som kom på tv... Riktigt rolig nåste jag säga.... :)

Idag har vi varit lite varstans.... haha.... Åkte först till Vedum för att hämta verktyg till janis bil.. Och när vi stod vid bankomaten i Vedum kom Janis jobbarkompis så vi blev stående där en stund och tjöta.. sen åkte vi tillbaka till Vara för o ta ut pengar och hoppa in en snabbis i affären.... sen åkte vi till Jung hem till bella.. där va vi typ  timme.... barna busa... :) Sen åkte vi hem till mamma och hälsa på... va ju tvungen o visa upp piercingen för henne... hon höll på o spy när jag hörde på den... HAHAHAHAHA!!!!!!! så kul o retas med henne.... :P
Sen åkte vi hem och laga mat m.m..
Jani åkte hemifrån för ca 1 timme sen.... Han åkte till Lilla Edet till Tobbe.... Dom ska fixa med hans bil... Så han blir borta över natten.... kommer la hem imorron eftermiddag skulle jag tro....
Så idag blir de lugnt... Jag ska nog kolla på en riktig smuftis film eller nått.... Jani tycker ju inte om dom så jag får passa på när jag ska se film själv.... :) hehe
Har planer på att se dagboken igen... SÅ jäkla bra... för er som inte sett den, SE DEN!!!! Är inte för romantiska filmer men denna är nog en bland de bästa filmer (oavsett genrer) som jag någonsin sett.....
 
Ne nu blir de nog lite tv tittande innan filmen sätts igång... :)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0