HEL SEG DAG

Idag har dagen varit riktigt seg... Kan bero på att Albin bara sovit och sovit och sovit hela dagen.... Han va vaken 1 timme i morse  men sen blev han väldigt gnällig så jag tog tempen på honom och han hade typ 39 i feber.. så de blev alvedon och sängen för hans del...

Så jag och jani har kollat på madagaskar 1 och 2 idag.... :)
Jani åkte till jobbet vid 16.30 ungefär...
Och då vaknade Albin, gööööör seg så jag gav honom lite mer alvedon och la tillbaka han i sängen och SPLASSSSSH sa de och hela sängen va full me spya....

Kom senare på att de kan va så att Albin är allergisk mot alvedon för de är inte första gången han spyr när han fått de.. 

Mamma kom och hälsade på i precis lagom tid som han spydde så fick lite hjälp me o byta lakarn... :) ahah.... 

Albin va ganska pigg nu på kvällen och hade ingen feber så får se hur han mår imorron o om febern fortfarande är borta.. då får han kanske åka till mormor i alla fall över helgen... 
Blir de inte så, så ska Albin va me Stefan från Lördag till Söndag så vi kan gå ut och parta lite på jordgubbensdag.... Kändes lite pissigt när Albin va dålig hela dagen när man har planerat denna dagen så länge nu..... 
Men de löste ju sig som tur va ändå.... :)

 Kollar just nu på unga mödrar som går på kanal 5.. kommer inget annat just nu...
Jaja... vill ni komma på lite förfest innan jordgubbensdag hör av er så jag vet vem du/ ni är....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0