HAHAHA

Vem anande inte detta....
Som ni kanske har hört så har Kendra Wilkinson (i playboy mansion) flyttat ifrån hef och alla de andra  tjejerna....
Istället ska hon satsa på sin egna realityshow... (som kommer heta KENDRA)
Hon har träffat en annan kille (någon i sin egna ålder får vi väl hoppas) och ett bröllop väntar.. Gick inte de väldigt fort??? haha
(någon fotbolls spelar Hank Basket eller  nått..) Kan inte så mycket om fotboll....

De kunde väl nästan vem som helst räknat ut att tjejerna bara är med Hef för en sak skull....
Dom som ser programmet borde förstå... När man ser dom pussas med varandra så lutar sig tjejerna mer baåt än framåt... De ser ju skit dumt ut.... Som dom mår illa eller nått..... hahaha



Neeee nog om de....

Igår kväll blev de sent.. satt och beställde foton på fuji.. o mitt i allt när jag suttit och valt ut bilder (ca kl 01.30) så hänger sig datan och jag får panik.... har suttit och valt ut bilder som jag laddat upp o allt i över 1½ timme....
Som tur va så hoppa de igång igen... o då beställde jag fotona fort som fasen... haha... så de blev inga 100 gratis kort men de blidde 89.... haha.....

BTW... Har fåt några kort från möhippan nu... lägger ut några stycken.... :)


Här har vi precis hämtat Petra...



Vi va 2 lag (4 st i varje lag) så skulle vi äta 1 Mariekex sen 1 mumsmums och sen 1 marie kex igen och när man svalt så va de nästas tur... De kanske inte låter så svårt men FAAAEN va jobbigt de va o de tog lång tid... Usch vad jag mådde illa efteråt..... haha



Denna utmaning har väl dom flesta gjort.... binda en penna i ett snöra runt magen och få i pennan i en flaska...
En måste NOTIS jag va snabbast... Pricksäker ALLAN!!!! :)



Spinningkareoke.... Okeeej.... JOBBIGT!!!!



Va fin hon blidde efter spinningen... :)




Nu får de vara nog för denna gången... :)

Kommentarer
Postat av: Blivande Fru Sahlström

Jag ser ju riktigt söt ut på sista bilden :p

2009-06-09 @ 13:19:19
URL: http://ladypearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0