GREBSGNUJL ENIRDNA

haha.... mitt namn baklängres ifall någon undra va fasen jag skrivit som rubrik... Kom inte på någon snisig idag så fick bli lite påhitt... :)

Har ingenting o göra... sitter i sängen med datan i knät... skulle lägga mig egentligen men har ingen större lust till o sova än... haha..... Så får sitta här ett tag tills jag kommer på andra tankar.... :)

Håller på o lägger ut lite bilder på facebook just nu.... Har inget o göra så får ta mig an saker o göra... ahahaha... då är de riktigt illa.... :P



Vi åt glass igår så de blev lite kort... :)




Neee... vad gör man.... vill ha hem min Jani nu.... De kanske blir att han kommer hem inatt istället för imorron... men vet inte än.. får la se... men kommer han hem inatt så är det nog INGEN risk att jag är vaken iaf....

Ska sätta mig och redigera lite mer bilder nu....
Lägger in en som jag precis gjorde... :)




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0