****

Har inte skrivit på 2-3 dagar nu så tänkte att jag får uppdatera lite....

Har nu äntligen fixat barnvakt till bröllopet som är den 3 Juli... Pratade med pappa i telefonen i förrgår och sa att vi behövde barnvakt och då erbjöd han sig.... :)
Skit nice.... Så då slipper vi fundera på de...
Så har vi fixat barnvakt från den 26- 28 Juni.... Helgen då jordgubbensdag är....
Min mormor ska ha honom hela helgen... Ganska skönt ändå för jag och Jani firar 4 år på fredagen så vi tänkte att vi skulle ut och käka eller nått... Och på Lördagen blir de ju naturligtvis fest iom jordgubbensdag....
Vi har förfest om någon skulle vara intresserad.... Men hör av er isf så vi vet... släpper ju inte in vem som helst.... :P

Idag har jag varit med Albin hos läkaren på en efterkontroll på hans öron.... Han hade öroninflammation för ca 2 månader sen o dom ville kolla så allt stod rätt till.... Och allt såg jätte bra ut så än så länge är det inget tal om rör... Ganska skönt....

Sen efter läkaren så gick jag och Jani med Albin till dagis.... Under tiden han va där så hjälptes vi åt o städa.... Och så tog vi de ganska lugnt....  Hämtade lilleman kl 17 igen.... :)

Vid 18 åkte Jani iväg och skulle jobba... Skulle tro att han är hemma igen vid 03.00..... Så de är en ganska lugn kväll... Albin ligger och sover nu... han somnade kl 19... Så de blir la lite tv nu och sen går jag och sällskapar med John blund... hehe...

Sitter och redigerar lite bilder nu igen... Fasen de är ju SKIT kul..... Laddar upp någon bild.... :)


Jaa blir 1 bild idag.... orkar inte sitta längre.... hehehe.... Nu ska jag kika lite på tv sen sällskapa med John blund... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0