..........

Igår blev de en ganska lugn dag....
Städade hela lägenheten medans Albin var på dagis... Och gjorde om i endel hyllor m.m... Blev rätt bra.... Lite mer plast för alla grejer... hehe

Vid 14.00 gick jag och hämtade babbe, han blev så glad när jag kom där han satt på en sån där cykel dom har på dagis med fröken bakom sig... haha.... Han fick världens leende när han såg min och ville komma och kramas.... Mammas lille älskling.... <3

Sen när vi kom hem så tänkte jag att vi skulle ta en promenad till affären men de blåste ju som satan så vi kom till Lagman och där vände jag... de gick ju inte gå.... :S
Så de blev Bus/ mys hemma istället....
Vid 15.30 kom Jani hem från jobbet och vid 16.00 kom Tobbe för Jani skulle köra hans bil hem och då passade jag på att fixa snålskjuts till affären istället..... Så Innan dom åkte iväg så fick Tobbe köra mig till ica.... :P
Våran bil är ju på verkstad så vi får nog inte tillbaka den förrän imorron skulle jag tro...

På kvällen så kom Johan och hämtade mig och Albin så åkte vi hem till dom.. Louise hade tupperware party... Men stannade inte länge eftersom Jani skulle upp kl 03 idag så kom hem i tid så vi hann umgås lite innan han skulle sova...

Idag är Albin på dagis igen.. ska hämta honom kl 14... Fram tills dess blir de o kolla på grey´s anatomy från veckan.. Har ju inspelningsbar box o de är inte helt fel när han inte hinner med tvn på dagarna.... :)

Lite bilder från (vilken dag de nu va) när vi va ute och gick/ grillade med Tobbe, Bella, Cody och Bettan....
Bella som varit fotograf.... ;)






Kommentarer
Postat av: Thess

svar; jag kommer nog tyvärr inte komma förbi vara :/ vi åker ner på lördagen och sen hem söndag så det hinns nog inte med. vi får planera in nån gång så kanske vi kan komma ner o hälsa på :) lr så får ni komma hit vi har plats här ;) puss

2009-06-05 @ 12:13:45
URL: http://itsbrighternow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0