CRAZY

Igår blev det mycket promenader i det JÄTTE fina vädret.. Hade tänkt att det skulle bli en till sådan dag idag MEN så kommer det tråkiga blåsiga mulna vädret återigen tillbaka och man känner sig bara allmänt deppad.... :(

Jag gick och hämtade Albin kl 14.00 på dagis då mötte Johan, Louise och Anton upp mig utanför... så gick vi hem till Malin och snodde hennes vagn som Antin lånade sen tog vi en promenad till parken där vi bara satt i skuggan med en is kall Cola och bara tjöta... sen gick vi till Majsans där Louise och Johan köpte sig glass...
Sen gick vi hemåt och dom åkte hem.

Sen på kvällen kom Tobbe, Bella och Cody hit... vi tog en promenad fram till affären där vi köpte kött med tillbehör och sen hem och tände på grillen....
Barna somnade återigen innan grillen va tänd.. haha.... vikken bra timing vi alltid har.... :P
Bettan kom förbi och gjorde oss sällskap medans vi andra åt... Vi hade de riktigt mysigt... Satt till och med på balkongen och åt denna gången.... :)
I och med denna kvällen så kom inte Jani i säng förrän runt 23.00 och han gick upp imorse kl 03.00 ungefär och åkte till jobbet.... Tycker faktiskt synd om honom...
Jag ringer till honom med jämna mellan rum idag för att försäkra mig om att han är vaken....


Nu på morgonen så ringde Tobbe och ville att vi skulle åka till våran gamla hus och hämta en gräsklippare som blitt kvar där... deras har gått sönder så dom har inte kunnat klippa gräset på ett antal veckor så kom vi på att våran stod ju kvar där.. Så han kom hit och hämtade upp mig och Albin så åkte vi och hämtade den..... :)
Slipper vi tänka på den.... :D

Efter hemkomsten har de varit full rulle... Albin har varit på ett riktigt bus humör så vi har sprungit och kastat boll och haft det jätte roligt.... Fram tills han blev så trött så han inte orkade stå på benen.... Då tyckte jag änna att de va dags och lägga den lille mannen i sängen...
Så nu sitter jag och vilar upp mig till nästa bus pass som kommer blir om en stund när han vaknar igen.... hehe....



OSA Gammal bild..
( V ) 
   v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0