PRETTY NICE

Idag har jag städat.... Jaa Albin oxå får den delen.. fast han har mer städat åt fel håll... han har plockat fram allt det som jag jag precis ställt undan för att kunna damma och greja... men men han är ju såååå söt när han hjälper till så de är ju bara kulit..... :)

Annars har de varit ganska lungt idag... än så länge... klockan är ju inte mer än 12. så vi hinner la me en massa till...

Igår tog jag och Babbe en promenad till Affären.... och på vägen hem så fick Albin springa lite.. vi stannade till vid lekplatsen vid parkskolan, de va kul....


Sen stannade vi vid den där gräsmattan som är utanför alle badet.. Albin plockade klöver blommor till mig... så söt.... <3


När vi kommit hem så blev de en massa bus...
Sen blev vi så trötta så vi tog en paus med en piggelin.... De va riktigt smaskens.... Och en MASSA KLADD!! hihi



Blir ju så irriterad för nu har de varit åska i kanterna varenda dag sen i Tosdags men de kommer aldrig något hit så att trycket i mitt huvud släpper.... MORR!!! blir så arg.... men men... jag överlever väl fast de hade ju inte varit fel med lite åska måste jag säga...
Har nu fått fixat med csn papprena.. så jag ska sticka iväg sen när älsklingen kommit hem från jobbet och posta de.... Slipper jag tänka på de oxå...
Ååå längtar tills skolan börjar så jag får komma hemmifrån och göra något vettigt.... Kan ju säga en sak med säkerhet att de är inget kul o gå hemma längre.... VILL UT!!!!

Ihelgen kanske det blir en lite semester resa med pojkarna till svärfar.... (Nyköping) blir de inte denna helgen så blir de nästa.... men om de blir denna helgen så ska vi åka till Ebba någon dag nu innan och lämna present... för hon fyller 1 år på Lördag och har kalas på Söndag....
Lite trökigt o missa de men svärfar kanske bara kan denna helgen under de veckor som Jani har semester... och den 25-26 ska jag få hem lilla Ebba hit.... för då ska jag va barnvakt.... Sabina och Mikael ska på bröllop.....
Ska bli så kulit o ha henne över natten.... hoppas bara att allt går bra.... hehe... men de gör de säkert.... :)

Neee.... Nu tycker jag att Albin ska vakna... börjar bli tråkigt o sitta själv nu...... :P


BTW....
Inte många som kommenterat videoklippet från bröllopet när jag sjunger... skärpning.. jag bad er ju att era fingrar skulle glöda.. kan dom inte ryka åtminstånde då???????????????????



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0