ORKA VÄNTA

Är lite smått irriterad.... Jag och Jani har planerat ett tag nu om att vi skulle åka till svärfar ikväll... för att stanna där i några dagar... typ till måndag.... eftersom Jani ska jobba åt AA på Tisdag....
Men nu så verkar de som om dom planerna går upp i rök pga massa skit....
Vill verkligen åka för o komma här ifrån ett tag..... Blir ju deprimerad av att gå här hemma och bara glo... Speciellt när de är sånt här väder så man knappt kan va ute..... :S

Får la se..... Men tror nog att vi åker ikväll iaf.... typ ganska sent..... JAG SKA FÅ SOM JAG VILL DENNA GÅNGEN!!!
Hade ju verkligen sett fram emot att åka och hälsa på honom och bara komma bort.....
Så nu ska de inte skita sig.....

Idag har jag och Albin busat en massa... och jag har plockat iordning lite, tvättat och diskat....
Nu sover Albin middag.... och vaknar väl inom en timme.... så jag tänkte att jag ska ta och förbereda maten så allt är klart till i eftermiddag.... Alltid skönt än o ställa sig med allt när Albin är vaken.... :)

Igår blev de en promenad med Albin till affären.... och precis när vi kom utanför dörren här hemma så kom  Kajsa, oliver och kajsas kompis... dom skulle fram och handla så då följde vi med dom.... Hade ju inget bättre för oss... :P

Sen åkte jag och Albin hem till mamma och Stefan medans Jani och Rikard åkte till Skara....
hos mamma blev ju bjudna på lite mat och fika.... Och så hade vi lite Partey med Albin... han dansade och jazzade värre än någonsin förr... hehe... sååååååå cute..... <3

Nee..... fixa maten nu då....

btw... dom igen med kommentarerna nu.... Börjar kännas lite lamt att skriva så mycket everyday utan att någon visar ett tecken på att ni läser.....


Have a nice day everyone


Kommentarer
Postat av: Jennie

jag läser men är lite dålig på o kommentera =/ Jag får börja bättra mig^^

2009-07-10 @ 17:07:27
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0