*****

Nu har jag inte skrivit på några dagar.. Har inte haft så mycket tid över....
Men men....
I Tisdags åkte jag, Albin och Älskligen till Lidköping för vi skulle handla lite....
Åkte först hem till pappa i Källby och hälsade på en snabb sväng.... + hämta 2 hyllor som han inte har använt... då snodde jag åt mig dom för behövde 2 hyllor till tv rummet.... :)
Drack lite kaffe och tjöta en stund... sen fick vi åka iväg igen eftersom vi skulle in på Willys och handla...


I Onsdags ringde Tobbe till Jani och ville ha hjälp med o måla huset.... o jag som älskar o måla blev ju helt överlycklig... :) Så vi körde Albin till Johan som va hemma med Anton...
Målade mellan 13.00-18.00 ungefär... Så vi kom en bra bit.... :)


Sen när vi va klara och åkte och hämta Albin så blev vi bjudna på mat hos Louise och Johan... jätte gott... :)

Igår fick Jani ta med sig Albin ut.. Dom åkte hem till Bella och Cody.... Bara av den anledningen att jag ville verkligen städa hemma.... Är itne så lätt o städa med en liten 1 åring som ska hjälpa till.... vilket leder till att han städar åt det motsatta hållet.... jag plockar bort, han plockar fram... hhahaha....

sen på kvällen kom Tobbe och Cody.. vi käka pizza... sen när barna somnat kolla vi på film....

Idag är de lugnt än så länge.... Jani jobbar lite extra på AA idag.... Kommer hem i em..
Abin ligger o sover just nu.. han va så arg så fick lägga honom..

Mamma och Stefan kommer och hälsar på lite sen oxå...
O ikväll ska jag på bio med Louise... Harry Potter halvblods prinsen.... Ska bli kul.. har en fri biljett som jag fick när jag gick gymnasiet så känner att de kanske är dags att använda den nu.... hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0