***

Idag har jag och Albin varit iväg hela dagen....

Vi vaknade ungefär vid 08.00... då busade vi lite och åt frukost....
Sen vid 09.30 gick vi hemifrån och gick till affären och sen gick vi bara runt en liten stund...
sen gick vi hem till Petra och knacka på lite försiktigt...
Väckte henne men de kunde hon gött ha.... :P haha.. kan ju inte sova hela dagen......
Då blev vi bjudna på Geicha kaka.... OOOOOOOOOOOOOOOO FYY FAEN VA GOTT DE VA!!!!!!
Har nog aldrig smakat på något godare.....
Va ju självklart tvungen o sno receptet.... HIHI

sen satt vi och tjöta lite och Albin sprang runt och lekte med Zingo.... kasta boll och gick och putta med vagnen osv...
Sen tog vi en promenad.... skulle inte gå så fruktansvärt långt men de blev en riktigt lång sväng....
Sen stannade vi vid en lakplats så Albin fick leka av sig lite..... O de va poppis.... hehe
Vi gick i ungefär 2 timmar och lite till....
Så idag kan man ju säga att man motionerat..... :D

Sen när vi kom tillbaka hem till Petra så va jag tvungen o sno till mig en geicha kaka till.... MUMMA....

när vi kom hem så bada Albin och sen fixa jag mat tills Jani kom hem från jobbet o så åt vi lite...
Nu har Albin precis lagt sig... gööör trötter....

Och jag har nu fått receptet av Petra till Geicha kakorna... så jag ska skicka iväg Jani till affären så han kan köpa ingredienserna så ska jag baka en STOR OCH MUMSIG GEICHA KAKA sen..... :)
I gotta have it.....

Vet inte om Tobbe och Cody kommer en sväng snart.... men de märker vi.... :)

Kommentarer
Postat av: Fru Sahlström

Hoppas kakan blev bra :D



skickar bilder från vår "lilla" promenad till din mail...

2009-07-22 @ 21:17:36
URL: http://ladypearl.blogg.se/
Postat av: Raimo Komulainen

Hel Albin!Farfar hittade dig på datan och vill bara säja att jag saknar och älskar dig mest på jorden.Vi ses igen slutet på månaden.Älskar er.Farfar Raimo.

2009-08-05 @ 21:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0