...

Jaa som de flesta redan vet så blir jag JÄVLIGT åk sjuk när jag åker bil.... Och så är jag sååååååå jäkla stupid att jag skriver blogg samtidigt... :S men måste ju uppdatera lite grann.... :)

Vi åkte hemifrån vid 16.oo ungefär... Och just nu är vi i Linköping... så vi har kommit en bit.... Men de är en liten bit kvar...
Ska ju till Nyköping idag till svärfar...
Och imorron efter frukost åker vi till Stockholm.. och hälsar på Janis mormor och moster....

Albin har varit väldigt jobbig från och till under resan men just nu ör han lugn och pratar med dig själv i min mobil.... heheh....

Vi stannade i Falköping på Mc donalds o fick lite skräp i oss,... men gott va de.... :P Albin tyckte om chees burgare... hehe...

Nee usch.. nu börjar jag må riktigt illa så jag får sätta punkt nu... skriver mer imororn när vi är framme och har lite mer tid... :)

Take care....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0