....

Jag vet inte riktigt varför jag skriver nu.... har inte hänt så mycket mer sen jag skrev sist...
Har endast sovit... typ....

Jag och älsklingen kollade på film igår efter att jag skrev.... Kung fu Panda... Såg inte hela för klockan blev så mycket och Jani skulle ju upp och jobba idag....

Idag gav Albin mig sovmorgon.. han väckte mig inte förrän kl 10.... väldigt skönt o få sova ut lite.... :)
Så de har blitt lite mys och bus än så länge idag....
Ska ta och börja packa lite inför våran lilla semester som startar imorron....
Vi ska först åka till Nyköping till Janis pappa och sova där över natten sen åker vi till Stockholm och hälsar på Janis mormor och moster.... stannar där över 1 natt sen åker vi tillbaka till Janis pappa och tillbringar helgen där.... :)
Ska bli såååå skönt o komma hemifrån lite.....

Nee..... nu ska jag kolla lite tv tills Albin vaknar igen....

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken himla söt pojke du har =)

2009-08-01 @ 20:00:38
URL: http://joemb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0