EN RIKTIG SVENSSON

Japp... de stämmer bra den rubriken...
Idag har jag, Jani och Albin testat på en riktig svensson semester i husvagn på kinnekulle campingen...
Resultat: VI ÄLSKADE DE!!!!!!!!!!!!!
Så kanske.... jag säger kanske..... är vi husvagns ägare nästa sommar.... :D Beror lite på säljaren... ;) Känn er inte träffade nu när ni läser detta.... hahahaha.....
Vi var hos min mammas kusin och hennes make,... (dom som gifte sig alldeles nyssens) i deras husvagn...

Albin tyckte de va jätte roligt.... Märktes att han trivdes som en fisk i ett stort hav... :)
Han skrattade och spang runt och inte så mycket gnäll.. de va väl kanske lite när han inte fick göra som han ville vid vissa tillfällen men annars var han jätte duktig..... LOVELILOVE...

Ska åka dit någon helg framöver när Petra och Janne är där... och kanske hyra en stuga och bara ta de lungt och umgås med min kära släkting och make och hunden Zingo.... :)

Vi satt och tjöta och hade riktigt trevligt.... sen grillade vi lite korv...
Albin tyckte nog de roligaste va sängen i husvagnen.... haha.... han sprang i sängen från de ena föstret till de andra och gap skrattade.... Sååååååå söt min lille goding.... <3



Så dagen har varit kanon.... Blev även en promenad med pojkarne på dagen oxå.. riktigt mysigt.... KOllade lite datorer m.m.. ska ju skaffa mig en till skolan..... Men ska vänta ett tag till student kampanjen startar i början på Augusti... Billigare då juh.... :)

Nu har Albin äntligen somnat... eftersom vi har varit med Petra och Janne idag så blev de ganska sent... Albin somnar vanligtvis kl 19 men idag va vi inte hemma förran 21.45... haha.... men men då kanske han sover lite längre imorron.... :P

Natti natti allihopa....



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0