EBBA VAKT


LÖRDAG
Dagen började med frukost.. :)
Sen tog jag, Jani och Albin en promenad i 2 timmar... Riktigt nice måste jag säga....
Sen stannade vi på den där nya lekplatsen så Albin fick leka av sig lite.... de tyckte han va jätte skoj....


Sen gick vi hemåt för att vänta in Ebba som skulle komma vid 14 tiden....
Och när klockan va 13.30 kom Mikael med Ebbisen.... Hon gnällde endel vilket alla barn gör när man lämnar dom till någon annan... men 2 minuter efter att Mikael gått så tystnade hon och började leka och skratta som bara den.... :)
Vi åt lite mat och sen tog jag och jani en promenad till med barna..... Denna gången till affären och hem igen.....

Sen blev de massa bus... Albin och Ebba satt och lekte så snällt med varandra.... :)


Ebba va så trött så hon orka knappt hålla ögonen öppna...

Sen bada vi båda 2 och sen vid 19.15 va de säng dags....

Efter att dom somnat båda 2 kollade jag och älsklingen på en film... Sen hoppa vi i säng.... Klockan va ca 22... Ebba brukar vakna mellan 6-8 så vi tänkte att de va lika bra o gå i säng tidigt så man är utvilad....

IDAG

Vi blev väckta kl 07.30 av att Albin vaknade.... Sen vaknade Ebba 07.45.... Så vi fick sova ganska länge... :) göööööött... hehe
Åt frukost när alla va påklädda och uppe.... Sen blev de en promenad igen.... :) Denna gången till lekplatsen.... De va skojsigt..... :)
Gungade lite och busade....



Sen gick vi hem så barna fick sova lite middag...
Vaknade igen vid 12.00...
preci lagom tid tills mamma Sabina och pappa Mikael kom...
Då blev de pizza och kladdkaka till efterrätt... hahahaha..... Riktigt gött... :P

När dom åkte hem så åkte vi till affären och handlade lite.... och nu har jag precis lagt Albin så jag och Älsklingen kollar på Ice road truckers och tar de lite lugnt.... Blir la en film till idag....  :) Blir mycket film nu när Jani har semester..... :)

Neee.. får göra Jani lite sällskap nu......


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0