Ooo HELGA NATT

Ville bara hoppa in och skriva ett snabbt inlägg.. :)
Ville önska alla en riktigt GOD JUL.. Hoppas att dagen kommer att vara fullt med kärlek och gåvor.. :)

Just nu så håller min kära svärfar på och fixa med julskinkan... den ska snart in i ugnen.. mumma...
Har idag varit hos min morfar och firat lite jul... Albin fick en tågbana, jag och jani fick tusen kronor som vi ska ha till det nya köksbordet och 2 förstorningar från dopet... :)

Annars har det varit ganska lugnt... Jani och Rami har varit och handlat.. sen åkte Jani och miku och hämtade mat... så har precis fått i mig en sallad och är super mätt...
Jag har slått in lite julklappar och fixat iordning lite... Så nu får julafton gärna komma för nu är hemmet och jag själv redo... :D

Vad önskar ni er i julklapp????


GOD JUL på er alla...  Hoppas att eran julafton blir super....



Kommentarer
Postat av: Emma

Det enda jag önskar mej i år är en spa-weekend.. Skulle va riktigt najs med massage, bubbelbad och bli uppassad heeela tiden =D

Lr va tusan, behöver inte va en hel helg, räcker med några timmar =P haha!

2009-12-24 @ 00:07:15
URL: http://joemb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0