JUL, JUL, STRÅLANDE JUL

Nu är det inte många dagar kvar till dopparedan... hehe....

Mycket stress??? Jag måste säga att vi har inte så stressigt här hemma än.. de kanske kommer..

Igår passade jag och Jani på att uträtta lite ärenden, så de tog en stund.. Sen städade vi lägenheten.. Sen på eftermiddagen var det mys med mina pojkar.. <3 jani åkte iväg och jobbade kl 17.30.. så det blev sent..

Idag har vi gjort lite ärenden igen, så nu är alla ärenden klara... :) skönt...

* Skicka julkort (klart)
* jul pyntat (klart)
* klätt granen (klart)
* Städat inför julafton (klart)
* Handlat julmaten (nästan allt klart)
* Handlat alla julklappar (klart)
* fått lite julstämning i sinnet (klart)

Tror inte att jag har missat något.. eller??

Sitter nu och tar de lite lugnt på soffan.. ska gå och hämta Albin kl 16... Sen efter idag har han semester från dagis till nästa år... :D
Ska bli skönt att få umgås och mysa med Albin på heltid i ett antal dagar nu.. Älskar min lille plutt... <3

Imorron ska vi åka till min morfar och fira lite jul.. Sen på kvällen kommer Janis bror och pappa... dom ska vara hos oss över julen... :)
så imorron händer det mycket.. men det är så det ska vara på julen...


Jag lägger ut lite bilder som har med våran jul att göra... :)



JULKORTEN SOM VI SKICKADE TILL FAMILJ OCH VÄNNER









Hur ska ni fira eran jul???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0