BARN OCH SOPPA

De blidde en till promenad förut... Fast de tog emot inna jag väl kom iväg... Hade verkligen ingen lust alls att gå ut o gå igen eftersom vädret inte varit så häftigt idag... bara blåst och blåst hela dagen..... NO FUN....
Men men.... Jag överlevde ju och fick lite extra motion.... :)

När vi kom hem så blev de matlagning... Min GODA köttfärs soppa.... Super gott.... Albin åt som en liten gris och mitt i maten kom Tobbe och Cody.. O soppan gick verkligen hem hos Cody me... :) Han satt o mumsa i sig nästan en hel tallrik fast han ganska nyss hade ätit en flaska välling....
Sen bjöd jag Tobbe på soppan me och de gick ner hos honom me... Han tog hela 2 tallrikar... haha.....
Måste säga att jag är faktiskt väldigt bra på o laga god mat.... ;)

Tobbe och Cody åkte iväg vid 19.30 skulle åka och hämta Bella från trafik skolan....
O nu sitter jag här o kollar på unga mödrar och bara slappar....
Har fått en sådan fruktansvärd huvudvärk så idag blir de nog o lägga sig tidigt.... Blir så irriterad när jag får huvudvärk så de finns ingen anledning till o va vaken o pina sig ännu mer....

Hur har mina troga läsares dag varit???

Kommentarer
Postat av: Fru Sahlström

Hoppas huvudvärken gick över...



Kan man få receptet på den där soppan tror du???



o förresten du får lägga ut receptet på Geisha Kladdkakan :)

2009-08-18 @ 21:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0