5KAMP OCH BRÄNNBOLL

Har idag haft friluftsdag i Mariestad med alla elever på skolan och elever i Mariestad.. Det var riktigt roligt måste jag säga.. Först var det 5kamp innehållande pilkastning, memory, stövelkastning och lite annat..
Och efter det var det brännboll.. Gick väl sådär för mig.. haha... eftersom jag inte är någon springare just nu så gick det lite segt att komma runt.. :P

Efter skolan hämta jag Albin som var jätte trötter.. Inte konstigt när han vaknar på nätterna och ibland inte somnar om utan ligger och filosoferar i timmar...
Men när vi kom hem ville han vila på soffan och kolla på långben.. så så blev det.. jag och albin kurade ner oss i soffan och myste 1 timma...
Albin var även sugen på att bada idag och det fick han göra.. och oj vad han badade, det var vatten och skum i hela badrummet efteråt... hahahaha

Efter att jag skrev mitt special arbete som handlade om barn och stress har jag börjat massera Albin efter att han har duschat eller badat för att han ska komma ner i varv men även just att vi får en riktig mysstund tillsammans innan det är dags att sova...
Så efter badet idag blev det massage men det resluterade i att Albin somnade så jag fick kämpa med att ta på han pyjamas innan jag bar honom in till hans säng.. Såå jäkla go min lille sötnöt.. <3

Nu sitter jag framför tvn med herr och fru som går.. Men kollar inte så mycket eftersom jag har en massa skolarbeten att göra innan det är dags att avsluta min utbildning efter 2 år.. Har 3 veckor kvar innan jag kan kalla mig en färdig fritidsledare.. :)
Men det är ändå mycket kvar innan jag kan slappna av... ska göra 2 arbeten och så har jag 1 prov att göra om ett tag... så det är råplugg som gäller dag och natt nu.. Vill så gärna bli klar till Fredag nästa vecka med arbetena så jag kan släppa taget om det och bara koncentrera mig på provet...
Så jag får väl fortsätta med det nu och önska er alla en god kväll...



Bjuder på en "gammal" bild.. :)



Kommentarer
Postat av: Linda R

Jo med mig är det fin fint..har dock lite huvudvärk för lillan har sagt/skrikigt- Mamm Mamm Ma...hela dagen!! Är väldigt stolt och glad att hon sagt sitt första ord men nu går det inte att få tyst på henne :p Själv då?

2011-05-19 @ 21:46:47
URL: http://farrydaylady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0