TAR DET ALDRIG SLUT??

jag har nu hållt på i 2 dagar och sortera alla Albins kläder han haft sen han föddes för att försöka få sålt det.. Och det känns som de aldrig tar slut med kläder, finns ju hur mycket som helst... Har fått sålt en hel del men det känns som det inte minskar i alla fall.. *hmm*
Blir av med en del till idag, men jag tror bestömt att jag fåt anmäla mig till klädesmarknaden som är den 17 september och försöka få sålt lite där oxå..

Annars så flyter allt på... Albin är hemma och busar för fullt.. Just nu är han ute och kör med sin bobbycar och jag håller på här inne med kläder och försöker samtidigt plocka undan allt så att vi kan få tillbaka vårat kök... haha... just nu är det kartonger och kläder i hela köket... :P


Nej har egentligen inte tid att uppdatera bloggen men tänkte att jag får skriva något litet så det blir lite go här i bloggen... :P Men nu måste jag fortsätta med röjet, ha en bra dag alla....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0