FÄRDIG!!!!!!!!!!!!!

ÄNTLIGEN har dagen kommit då special arbetet ska vara inne..!!! Igår lämnade in det och det känns så jäkla skönt att kunna släppa det nu... I och för sig så ska det redovisas oxå men nu är i alla fall det jobbigaste över..
redovisningen får bli som de blir.. :P
Har nu hållt på med arbetet i över 2 månader och jag har varit så stressad över det så det känns helt underbart att jag kan lägga det bakom mig nu... :)
Sååå YEEEEEEAH me.. ^^

Idag ahr jag varit i skolan på förmiddagen och gått igenom lite om redovisningen och opponeringen som ska bli ett avslut på special arbetet.. När det var färdigt så cyklade jag till affären och handlade lite och sedan vidare till sko affären och hoppades på lycka.. Har letat skor i flera månader nu men inte hittat nått som jag gillat.. Men idag, då hittade jag faktiskt ett par.. :) Fast behöver ändå köpa nått par till så jag har att matcha med... :P
När jag kom hem så kollade jag på BB från igår och sen började jag städa nedervåningen..

Har nu hämtat albin på dagis och vi har ätit mat, ska egentligen ta tag i städningen där uppe med men känner att jag är helt off efter maten.. så får se om jag tar tag i det om en stund eller om det får vänta någon dag...
Jag hade planer på att gå till blomsteraffären och köpa lite fint till altanen oxå men får ta det en annan dag eftersom det stänger kl 18...

Jag får ta och sällskapa Albin en stund med mumin och sedan hoppas på att orken kommer så jag kan göra lite mer nytta idag... :P



Jag och min lille prins myser i soffan.. <3


Kommentarer
Postat av: Jennie, Livet, vardagen och Familjen!

det tycker jag låter som en jättehärlig idé. Får ta det nu sbnart när vädret är så himla fint ! :)

2011-04-27 @ 21:20:28
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Jennie, Livet, vardagen och Familjen!

Jag är också sån som helst vill ha kolsvart när jag sover :) Naw stackars Alibn som trodde de va spöken i rummet, måste vara hemskt o va så lten och få för sig en sådan sak.

Ja absolut vi får ta en gå runda någon annan dag istället och ta med lite fika eller grillmat. Vore ju roligt om småttingarn fick leka igen också :)

2011-05-04 @ 09:26:53
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0