MASSAGE

Då var det äntligen Fredag och det är sista skoldagen för veckan... MEN......
Idag ska vi ha våran första lektion i massage..!!!!! Det ska bli så himla gött... hehe
Så idag kommer man väl säkert springa runt och lukta något gott av oljorna... ^^

Jag vet itne mer vad som dagen har att erbjuda riktigt än... Men jag hoppas att det blir något roligt.. Jag ska iaf städa lite vet jag redan nu... Har varit lite slö på att städa efter jag kom hem från fjället.. det börjar bli behövligt nu... :P

Jag har varit lite slö med att uppdatera bloggen igen och jag ber om ursäkt för detta....
Jag slänger in lite blider från fjället som kompensation... :D





Hade en helt  underbar vecka.. :) Jag skulle lätt kunna åka igen fast kanske inte sova i tält.. :P Det var minus grader på nätterna så ni kan ju förstå att det blev lite kallt... :P Men oj oj oj vad roligt jag har haft.... :D

Kommentarer
Postat av: jennie

jättehärliga bilder! :)

2010-09-25 @ 12:06:56
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0