EN TRÖTT SAMBO

Idag har jag en trött sambo hemma... Han körde ju av vägen med lastbilen igår vid 16.00... Bärgaren kom för assistans kl 23.00 och lastbilen lyckades dom få upp på vägen kl 06.00 imorse... Så Jani har varit vaken i ca 30 timmar så han gick upp och la sig för en stund sen... Väldigt förståligt...

Så medans han ligger och sover så skriver jag lite praktikrapport... Får passa på... Ska försöka få lite städat oxå...

Idag var Albin lycklig när vi skulle gå till dagis för det blev pulka åkning... :D Det tyckte han var super duper... han hurra och jublade så jag tror hela kommunen hörde... hihi
Så får bli pulka åkning när jag ska hämta honom igen....

Nee nu måste jag ta och skriva lite mer rapport så jag hinner städa ett rum i alla fall innan jag ska hämta lill busen... :)



Pulka åkning från förra året... :)

I
I
I
V

Kommentarer
Postat av: jennie

okej, dom gamla vanliga killgrejerna då :P han samlar möjligtvis inte på disneyfilmer? Jag har en helt ny törnrosa här som jag inte vet vem jag ska ge den till.. men det kanske är för tjejigt haha ;)

2010-11-10 @ 16:50:40
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0