:S

oj oj... Nu är jag OLIDLIGT dålig på att uppdatera.. Kan iof bero på att ingen verkar läsa min lilla blogg..
Men jag gör ett inlägg iaf... :)

Idag har det varit en riktigt slapp dag... eftersom det har regnat och blåst så inni bomben så har vi inte kunnat göra så mycket... :S
Albin har haft en riktig regndag med film och bil lekning,. Så söter min lille grabb... :)
har varit i affären oxå men mer än så har det inte varit idag... Men skönt o kunna slappa lite ibland oxå..
Jag o jani köpte ben & jerrys glassen idag och den är ju för jävulskt goood... Mumma... Fast den är lite farlig för det är svårt att sluta äta den.... :S
heheehhe


Igår var jag hemma hos emelie på kvällen och hjälpte henne att göra slingor... det blev riktigt bra måste jag säga..

imorron ska jag och jani på en liten tripp till Öttum och under tiden ska Bella och Tobbe ha Albin... Vi kanske ska göra ett litet köp men säger inte vad det är... :P hihihi
det är min lilla hemlighet ett tag... :P

Sitter nu uppe själv... Jani var trött så han la sig och nana.. jag foljde oxå med upp och lå¨g ner i 10 min sen fick jag spring i benen och gick ner igen.. är inte trött för 5 öre just nu... Så blir väl sittandes framför tvn ett bra tag till... Tur att Jani har sagt att han ska ta Albin imorron på morgonen så jag kan ligga och dra mig lite.... :P

Ha en bra helg alla.... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0