DÅLIGT SAMVETE

Hmm.... Som endel av er som läser kanske vet så har jag börjat o träna på crosstrainer och tar många promenader och cyklar och annat för att få ordning på formen...
Och Fredagar är alltid min vilo dag.. då jag kanske endast tar en promenad men inga träningspass.. Och det hade jag igår... men idag är det ju Lördag och så ska jag egentligen ta mig ett träningspass.. Vilket jag gör efter att Albin har lagt sig för natten... det har han gjort nu men vi ska få främmat men vet inte riktigt när dom kommer och lite pinit och stå på den helt genom våt av svett när folk kommer innanför dörren... Så jag tänkte att jag istället skulle ta mig en promenad men så tittar jag ut och det REGNAR!!! :S
Hmmm.... Så jag tror att jag får ställa mig på crossen iaf och bara hoppas på att det inte kommer någon förrän jag är klar och står i duschen eller nått... :P


Idag har vi inte gjort så mycket... Åkte en sväng till Öttum för att kolla på en sak som vi ska köpa... :D
under tiden var Albin hos Cody, Bella och tobbe och levde rövare.. :P

Nu ska jag försöka ta mig upp på crossen.. så håll tummarna för att det inte ringer på dörren under tiden... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0