PROMENIX

Då har jag haft lunchrast och jag tog mig en promenad fram till ica och handlade lite.. :)

NU ska vi precis börja lektionen igen så jag tänkte att jag skulle hoppa in och skriva en snabb uppdatering.

Och ett litet tips kommer från mig.
Ett inlägg som går runt på Face..
Lite barnsligt kanske men men, jag är ju lite sånn.. :P


VARNING! Om du får ett mail som säger att du ska dra åt helvete, gör inte det! Det är ett lurmail! Det är asvarmt där och folk där är skitsura! Dessutom så luktar det svavel överallt o gubben som bor där har skitstor kuk som gör svinont att få i tarmsystemet. Bättre vänta på sommaren ;)


Kommentarer
Postat av: jennie

haha ;D

2010-01-20 @ 19:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0