oo

Då var albins semester över och det blev dagis idag... Han har varit ledig i 3 veckor nu.. Men jag såg hur glad han blev lver att komma till dagis med alla barnen o leka med.. :) det riktigt lyste i ansiktet på honom... <3

Idag vet jag itne riktigt vad som finns på schemat men ska försöka få städat lite.. Måste även fram och ta ut pengar och handla lite.. Men det är ju sååå trökigt väder ute.. :S
När jag cyklade med Albin till dagis änna det forsa ner så jag blev dyblöt men men...
Det är väl bara och inse att sommarvädret är förbi och hösten närmar sig med stormsteg... :S Men hösten är ju mysig den oxå för då vet men att det inte är så länge kvar till den mysiga julafton... :P

Sitter just nu och lyssnar på musik i spotify och återupplivar gamla minnen genom att lyssna på S.O.A.P_ this is how we party... :)
Många fina och roliga minnen från den låten... :)


Nee om man skulle ta sig i kragen och få något gjort... måste hinna med och köra på crosstrainern oxå... Oj oj vad mycket det blev på schemat helt plötsligt... :P

Kommentarer
Postat av: jennie

hahaja den låten komemr ja ihåg, alla skulle mima till den på discona ;D

2010-08-18 @ 13:02:42
URL: http://jennisays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0