......

Jahopp.... då har åter en dag passerat... Idag har jag varit väldigt seg och trött... Kan bero på att jag vaknade med feber i morse... men gick till skolan ändå... Ville inte missa nått... :P
Men under dagen har febern sjunkt... men den är ännu inte riktigt borta.... Så jag får hoppas på att den är det till imorron....

Har inte hänt så där jätte mycket idag..... faktiskt.... Idrott, människan, kultur... Men skoj har de varit... like always... Trivs så jäkla bra... :D  Ångrar inte en sekund att jag sökte in......

Neee.... nu ska jag stänga ner... Släcka ner... och bädda in mig i sängen och läsa min bok.....
Vill få allt klart med läxor o sånt....

Skriver inte så mycket de sista men de kommer.... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0