SOLSKEN!!

Jaaa ännu en dag med strålande solsken... :) Wiiiiiie.....
Skulle gått till lekparken nu på morgonen men sen blev jag sittandes och ringde jobb så vi ska gå dit nu efter att Albin vaknat från sin skönhetssömn.... hihi

Jag har nog fått ett litet extra jobb... jag hoppas.... Killen skulle ringa mig lite senare och säga hur de blir... men han lät ganska positiv så jag håller tummarna.... :) Har även ringt lite på sommarjobb... Ringde till den nya fabriken här i Vara och jag skulle återkomma om 2 veckor... så de hoppas jag också på.... Måste ju ha nått jobb i sommar annars är ekonomin VÄLDIGT tajt.... eftersom mina mamma dagar är slut i Maj....

Smsade lite med Jani precis.. haha han va lite bakis... hehe....

Får se om de blir kronan på Lördag då... Beror på om jag får de här extra jobbet för isf ska jag jobba imorron och på Söndag.... kan ju gå till kronan men inte dricka så mycket och hem ganska tidigt eftersom jag isf börjar kl 07.00... Men de ska la funka..... :) Får se om man ens är sugen på de då....

Pappa och Emelie kom aldrig igår... :( de va väldigt tråkigt... men dom skulle nog komma på Måndag eller Tisdag istället.... eller nog... DOM SKA!!!!! haha... får tvinga hit dom.... :P

Istället kom tjockis Jonis... hahaha..... Hon är gravid med tvillingar så då får man ju faktiskt säga tjockis..... asg...
Vi satt här hemma och tjöta lite sen tog vi en promenad i typ 1 timme.... Riktigt skönt, med fint väder och allt...
Riktigt roligt att träffa henne... har inte träffats på ett bra tag nu... får försöka träffas oftare... :)

Annars idag så har de bara varit massa bus med Albin...



Kommentarer
Postat av: mami

va söööööt han äääää den lille mannin !

2009-04-27 @ 20:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0