FÖRKYLD

Jaa igår innan jag somnade så var jag något förkyld, med rinnande näsa och en irreterad hals gick jag och la mig.. Och imorse när jag vaknade hade min näsa och hals övergått till att jag fick en röst som liknade ingen mindre än Amy winehouse.. :S Det gillas inte...
Det skaver och kliar i hela halsen på mig... har suttit och knaprat halstabletter hela morgonen men det hjälper inte.. ska försöka få i mig lite te senare och se om det kan mjuka upp halsen på mig...

Albin blev oxå dålig igår.. Han har varit lite snorig i några dagar men det är väl alla barn denna årstiden skulle jag tro.. men igår eftermiddag efter att ha varit ute hela dagen och cyklat och lekt så satte han sig på soffan och protesterade för att han ville se en film.. När filmen väl var på satt så blev han väldigt hängig så jag kollade febern på honom... 39,3 hade pojkstackarn.. :S Inte helt okej det heller.. Så han fick lägga sig i mammas och pappas säng istället och kolla på film och dricka hinkvis med vatten...
Men imorse när han vaknade så var han jätte pigg, ingen feber och en massa spring i benen... SKÖNT!!

Lillan har oxå fått en liten förkyldning fast när det är så små barn så får de oftast inte snuva genom näsan, de får de genom kladd i ögonen istället.. :S Så imorse hade hennes högra öga klibbat igen.. stackars min lille gumma.. Så jag ringde till BVC nu direkt på morgonen och har fått en tid 11.30.. Så kanske får någon salva eller så..

Vill inte att mina älskade barn ska vara sjuka..

Så eftersom Albin är på benen idag igen så ska min älskade vän Louise med barn komma idag.. :D De är här över helgen så det kommer bli en massa bus för barnen... :D

Nej nu ska jag försöka få i oss alla lite frukost så vi kan starta dagen..

Ha en bra dag alla... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0