:)

Igår fick vi ett ryck och bestämde oss för att åka till min lillasyster och hennes sambo och hälsa på... De väntar tvillingar och jag ville ha med någon liten present till henne.. Så jag skramlade ihop ett litet "roligt" paket.. i det fanns: 6 st kexchoklad, 1 geischakaka, 1 stor marabue chocklad,ett 6-pack med coca cola, 1 två-pack med nappar och ett litet blöjpaket.. :)
Hon blev jätte glad för presenten.. Och blödig som man är nu så börjar jag att små gråta när paketet öppnas... :P hahahaha

I love my little sister!! <3

Under tiden när vi var hos lillasyster så var Albin hos mormor och morfar.. Och när vi skulle hämta honom på kvällen så blev det ett ILLTJUT!! Han skulle absolut inte med hem... Han skulle sova i mormor och morfars säng minsann... Men efter många om och men så fick vi tillslut ut han i bilen.. men det var inga glada miner från hans sida..


Har precis stigit upp ur sängen och ska snart börja fixa med frukosten.. Albin har beställt ägg så, så får det bli.. Tror bestämt att Louise och barnen kommer hit senare oxå.. De ska åka hem till örebro idag så hoppas på att hinna ses innan de åker.. Vi träffas ju inte så jätte ofta så vill se till o umgås när de är här.. :)

Tvättmaskinen arbetar redan till 100%, så idag ska det tvättas en himla massa oxå, tvättkorgen är överfull...

Aja det finns en del på listan över saker som ska göras idag, men det hinns med en annan dag om vi får besök sen... :)

Ha en bra dag!!



Bjuder på en bild av Albin när han cyklade häromdagen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0