MYSIGT ^^

Det blev en morgonpromenad i dag ändå.. :) Kan lova att det var inte alls skönt i kroppen på vägen mot dagis... men när jag lämnat av albin och började gå i lite snabbare tempo så försvann det onda.. Det blir väl så när musklerna värms upp... så det gick riktigt bra ändå... Blev 1 timmes promenad ungefär.. Och affären på det oxå..

Har precis kommit hem från mödravården.. Va där med min lillasyster som väntar tvillingar.. Garanterar att det inte dröjer många dagar innan det händer något.. :) Har det på känn i tårna... ^^
Var så mysigt o få va me och lyssna på hennes förväntningar inför förlossningen och lyssna på bäbisarnas hjärtljud.. LOVELY!!!

Nej nu ska jag äta en macka och sedan slappa en stund innan det är dags o hämta Albin på dagis... han hade ett önskemål om att baka när han kom hem idag.. så tror att vi ska göra det... fast endast för att ha o bjuda på när vi får främmat.. ^^ jag ska inte ha något sådant dumt... :P

Just det kan meddela att jag tog nya mått igår på magen och har minskat med 4 cm!!!!!!!!!!!!!! :D super glad blev jag!! Så nu blir de till o kämpa ännu hårdare för att tjäna ihop dom där 100 kr/ kilo jag går ner... :D (Jag och mamma har en deal) ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0