WORK WORK WORK

Ja jag säger då det, skol arbetena tar ju ALDRIG slut.. Jag nu precis skickat in finliret på mitt special arbete så förhoppningsvis behöver jag inte skriva en enda bokstav till på det... och så skickade jag in min bokrecension oxå..
Så nu ska jag påbörja ett arbete om det salutogena.. vet dock inte riktigt hur stort det arbetet ska vara så jag får väl börja och se vart jag hamnar...

I Tisdags åkte jag och den lille mannen till min lillasyster och hennes pojkvän och sov över natten.. Riktigt skönt o komma hemifrån lite.. Vi spelade boll och lite "tennis" på Tisdagen och avslutade dagen med en pizza... hehehe
På Onsdagen åkte jag, linda och Albin till skogen och spatserade, Albin tycker ju att det är så ofantligt roligt att springa runt i skogen så det var en riktig höjdare.. Hade med oss fika som vi tog i skogens centrum.. :)




Jag och Albin sitter och fikar lite.. Ja magen börjar ta form... ^^



Förresten.... Vi köpte en studsmatta till albin för någon vecka sen som gjorde succe.. Albin är jätte glad för sin studsmatta och ska helst ut och hoppa i ösregn.. hehehe..
Så det kändes som att vi gjorde ett bra köp där... :)


Kommentarer
Postat av: Jennie, Livet, vardagen och Familjen!

åå är det en sådan studsmatta modell mindre? FUnderar på en sådan till flis också, vart köpte ni den o va kostade den? :)

2011-05-14 @ 11:01:49
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Jennie, Livet, vardagen och Familjen!

o de va inte farligt, ska nog bannemej köpa en sådan till henne för hon älskar att hoppa studsmatta! :D

2011-05-14 @ 13:04:25
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0