VAD KAN DET VARA??

Igår skulle jag och en klasskompis till Lidköping för att gå på museum och prata med folk på arbetsförmedlingen som lite igentagnings arbete eftersom vi inte är med resterande klassen i Prag..
Jag var och lämnade Albin på dagis och kände mig pigg och glad.. När jag kommer hem börjar jag känna mig lite hängig och konstig i magen... 2 sekunder senare får jag galoppera in på toaletten för att sedan bosätta mig på golvet med huvudet nere i holken.. USCH!!!!!!!!!!!!
Men jag tänkte att det är väl inte så konstigt att jag spyr, är man gravid så händer det liksom ibland.. Så jag trotsade mitt mående och väckte Jani som hade lovat att skjutsa mig.. Vi äter lite frukost och ska börja åka iväg då jag får ett nytt anfall och blir liggandes på toalett golvet igen..
Jani frågar om det inte är bättre att jag stannar hemma, men envis som är jag så SKA JAG åka i alla fall.. Det går över tänkte jag bara jag får annat att tänka på...

Jag sätter mig i bilen och Jani svänger ut från våran parkering och jag bara känner hur jag får sitta och koncentrera mig till 100% på att inte kräkas i bilen..
JANI VÄND OCH KÖR MIG HEM!!!

Jag kommer innanför dörren och tänkte jag skulle lägga mig och sova så kanske de känns bättre, hinner knappt ta ett steg i trappan innan det är dags igen!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHH!!!!
Men efter många om och men så lyckas jag ta mig till sängen och somna och sover i 4 timmar..
Och så vaknar jag av att jag måste slänga mig in på badrumsgolvet igen...

Jaaa gårdagen var ingen höjdare men som tur var så va Jani ledig och kunde hämta Albin och sysselsätta honom efter dagis så jag kunde ligga och vila upp mig...

Idag känner jag mig bättre men har fortfarande den där ÄKLIGA känslan i mage och hals att de kan hända något inom några sekunder.. men än har det itne hänt något.. Hoppas att de inte gör det heller..
Börjar skolan imorron igen så vill gärna inte börja det med att vara hemma och va sjuk...

Jaja... ska ta och slänga mig på soffan nu och kolla på pirates of the caribbian som gick på 3an igår... Grymt bra film... :)


Kommentarer
Postat av: Jennie, Livet, vardagen och Familjen!

nämen, va konstigt. Låter inget vidare! Hoppas det är bättre idag iaf :)

2011-05-17 @ 12:53:35
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Jennie, Livet, vardagen och Familjen!

ja vi gjorde det! Vi satte ihop den för någrs timmar sedan och hon älskar den! :D

kram

2011-05-17 @ 20:55:14
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Linda R

Nej vad skumt...låter nästan som matförgiftning eller något? Hoppas du mår bättre idag iaf =)

2011-05-18 @ 10:59:52
URL: http://farrydaylady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0