DAG 9, MIN TRO

Jag är inte kristen eller religös eller något sådant... Men jag tror ändå på någonting.... Jag tror på kärleken... <3

Kärleken får en att må bra, att vara lycklig, att skaffa familj och allt det där..
Jag tror att om vi människor inte hade kännt kärlek så hade världen varit väldigt deprimerad och sånt är ju inget roligt....

Men jag tror även på mirakel... När jag var liten (3 år) var jag med i en frontalkrock och jag bröt båda benen på 3 ställen och fick sitta i rullstol en väldigt lång tid.. Men läkarna hade sagt att det var hårsmån ifrån att jag skulle bli sittande i rullstol hela livet och blivit av med mina ben...
Det har fått mig att tro på mirakel...

Det finns många mer saker som har hänt i mitt liv som fått min tro till mirakel att växa...

Men det är lite kort och gott om min tro..



Kommentarer
Postat av: Jennie, Livet, vardagen och Familjen!

sv: hehe ja jag får väl lägga upp listan, måste bara fixa fram den, den ligger under massa andra papper haha :P

2011-03-08 @ 20:00:06
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men åhh vilken sötis:-) /R

2011-03-10 @ 04:37:01
URL: http:// www.remangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0