ÅÅÅH HÄRLIGA VÅRDAG!!

Idag har det varit riktigt skönt väder igen.. :D Blir så lycklig.. dagen började med lite dis men under eftermiddagen försvann det och en stor härlig sol kom fram.. Men det har ändå varit jätte varmt hela dagen.. LOVELY!!!

Albin har varit på dagis idag så jag har suttit framför datorn och pluggat endel och sedan blev jag så trötter att jag somnade i några timmar.. hehe.. skönt och behövligt..
När jag vaknade så tog jag en cykeltur till Ica och sparköp och inhandlade lite mat..

Vid 16 hämtade jag Albin som har tillbringat hela dagen utomhus, så han hade med sig hela sandlådan hem tror jag för när jag gick förbi hallen så låg det 1 dm med sand i en hög mitt på golvet.. hahahah...
När vi kom hem så fortsatte vi dagen ute, vi sparkade boll en stund och sedan lekte Albin med sin lastbil och traktor.. Han transporterade överbliven löv sen i höstas i lastbilen till ett annat hörn av trädgården.. haha, så söter min lille kille... <3

När Jani kom hem så skulle vi egentligen grilla men hans kusin kom hit och var sällskapssjuk och ville ha med honom så vi tog hämtmat istället så det skulle gå lite snabbare.. Men men, blir grill imorron istället... :)

Nu har jag precis duschat Albin och nattat honom, han var helt slut idag så han var helt rödmosig om kinderna... hihi, så nu sover han nog gott inatt...
Nu hade jag tänkt sätta mig med lite arbete på datorn fram till BB börjar och sedan får vi se vad jag kan tänkas hitta på...

Längtar till imorron, har en stark känsla av att dagen kommer bli kanon... :D

GLAD PÅSK alla förresten.. :)

Lite bilder från dagen bjuder jag på.. :)




Kommentarer
Postat av: Linda R

Ja semester är väl aldrig fel =) Så gött att komma iväg ibland och göra något kul =p Fina bilder förresten =)

2011-04-22 @ 18:45:14
URL: http://farrydaylady.blogg.se/
Postat av: Jennie

glad påsk till er med :D kram

2011-04-23 @ 15:57:34
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0