MAGINFLUENSA??? ÖRONINFLAMMATION???

Då var det dags att vabba igen, eller igen kan jag inte säga för Albin har inet varit sjuk på 1 år nu.. Men usch vad jobbigt det är när ens barn är sjuka.
Jag känner mig otillräcklig på något sätt, jag häller i honom saft och vatten, ger honom glass och myser brevid honom i sängen och kollar på film. Men ändå känner jag så..
Vet inte varför men det är nog bara i mitt huvud skulle jag tro.

Albin vaknade vid 22 tiden igår och gallskrek, jag stormar in och möts av en ånga med sura dofter. Uschiamig, stackars min lille kille.. Så jag slängde in Albin i duschen och tvättade honom, och la honom sedan i våran säng.. Går ner till köket för att hämta saft och en glass till honom och kommer upp. Då har han hunnit spy ner våran säng oxå.
Så det var bara o slänga in honom i duschen igen och göra om proceduren.

Höll på och tvätta fram till kl 01 inatt...

Nu sover lille killen, vi har precis börjat dagen med att mysa i våran säng och kollat på skönheten och odjuret.
Albin är varm som en glödlampa och jätte hängig.. Hoppas att han blir piggare under dagen annars får vi gå till farbror doktorn i em.

Jag tänkte passa på att adventspynta och städa nu medans Albin sover, hann bara med köket i helgen.. Så får se hur det går.. Måste kolla på idol från i Fredags oxå...

Ha en bra dag alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0