LÖRDAG

Jaa idag är det Lördag och det är såååååå trökigt idag.. Vädret är S.K.I.T!!!!


Igår kom Janis bror hit, han ska stanna tills imorron.. Så han var här på kvällen igår så hann inte med så mycket.. Blev lite tv och en halv film innan vi alla hade typ deckat i sofforna.. hehe...

Idag har vi kört 2 vändor till Ragn Sells med lite skräp.. Och sen drog killarna till systemet...
Har även varit uppe på fika hos emelie och annie... Vi köpte med kaka så bjöd hon på kaffe... :)
Albin var super trött och därför blev vi inte långvariga där eftersom när han är trött så får man höra de mest högljudda skriken ever!!! hehe...

Nu är Jani och Miku på g till affären för att inhandla grillmaten till i kväll... Hoppas det inte blir sämre väder än vad det är nu för då får vi ändra om i våra mat planer...

annars idag händer det inte så mycket... Blir nog lugnt för min och Albins del i soffan skulle jag tro..
Jani och Miku ska kanske till Kaj för att fira honom... Men vet ej säkert än....



Bjuder på någon bild me... :)


Min gravida mage.. Detta har jag för mig är i denn 24-25 veckan... :)
Saknar allt den lilla magen...





Magen ca 1 månad innan lille Albin välkomnades till världen...
(Kolla in naveln.. haha... ser ut som en visslande mun!!!!)





Albin ca 3 veckor gamal.... <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0