EASTER

Idag har det varit endel o göra.. Dagen började med att jag fick väcka Albin kl 09.00 för det var dags för dagis... han va en riktig sju sovare idag... hihi
Efter jag lämnat honom på dagis så la jag mig på soffan för o börja med mina läxor.. Läsa boken "pojken som kallades det" Jag började läsa den kl 09.30 och kl 14.00 läste jag sista sidan... hehhe... den va ju så bra så kunde inte lägga ifrån mig den.... :P Iof så var den ju inte så tjock... 130 sidor eller vad det var....
Vid 14 tiden kom lillasyster och hjälpte mig o göra slingor i håret.. Vilket inte blev lyckat.... :( Det var bara utväxten som blev blekt.. hahaha
Så imorron får jag ringa ett samtal till mrs frissa och boka tid... vill helst få det gjort innan Torsdag eftersom vi åker till Sälen ¨å.. så hoppas på att det inte är fullbokat...

Vid 14.30 kom mamma, då åkte vi till roséns och köpte lite ute blommor till påskpyntandet...
När vi kom hem så gick jag till dagis och hämtade Albin, när vi kom hem så höll mamma på att fixa påskriset.. Sen fick dom fjädrar och står nu på trapan utanför.. Mamma gjorde även en påskkrans till dörren som även den sitter uppe nu....
Ska ta ett kort imororn när det är ljust så ni får se vårat mästerverk... :D
När vi va klara med pyntandet kom även Stefan så jag började laga mat som jag bjöd gästerna på... hihih.... mysigt me sällskap vid middagen när Jani jobbar natt....

Nu sitter jag här vid datorn och ska skriva bok recension på pojken som kallades det... Men har inte kommit nån vart än... Så jag får väl give it a try nu....


2½ dag kvar till sälen... Ska bli skojigt... :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0