SMÅ SEG

Sitter i skolan nu igen och känner mig lite små seg måste jag påstå. Hade praktik mellan kl 13.00 - 21.00 igår (som kommer vara varje Måndag) och sen gick man upp kl 07.00 imorse och drog iväg hit igen... hehe
Men det är bara o gilla läget som det heter.

Vi sitter just nu alla i datasalen och eleverna letar städer, öar, skogar och sjöar i Sverige som dom ska sätta upp på en nymålad sverige karta i klassrummet. så jag sitter här och tar det lite lugnt just nu så hojtar dom om dom behöver hjälp.. :)

Idag annars kommer det nog o vara ganska lugnt.. Ska vara på praktiken fram till kl 16.00.. sen blir det o hämta lilleman och sen hem o laga lite mat. Så mycket mer kommer det nog inte o bli eftersom Jani jobbar dag så kommer man nog att gå i säng ganska tidigt, typ 20.00.. Väldigt skönt måste jag säga.. :)

Blir nog till o ta en promenad på lunchrasten sen o få sig lite frisk luft.. :)

BTW. jag har klarat av snart 3 veckor utan cola... :D Wiiie för mig... Exakt 19 dagar idag, känner mig stolt och huvudvärken har försvunnit... :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0