HOME SWEET HOME

Nu var vi hemma i gamla/ lilla Vara igen....

Grillningen som precis påbörjades när jag skrev i Fredags va trevlig... Jätte gott oxå... :)
alla drack lite öl.... Utom jag då.... Men de va riktigt trevligt.... fram tills jag blev gööör trött och ville gå och lägga mig...
Jag gick o la mig... har precis somnat och då hör jag GAP SKRATT från nedervåningen och vaknar.....  :S
Inte så nice.... så jag gick ner igen och satt och va lite social till jani oxå ville gå och sova.....


LÖRDAG
Jag, Albin, Jani och Miku åkte till Gumsbacken och kolla lite affärer....
Miku köpte en pool till Albin.. :) Tack så jätte mycket.....

haha... jag hade lite tur med mig just denna dag....  Jag gick med Albin till Willys medans Jani och Miku va inne på inter sport och kolla skor.. och när jag kommer ut från Willys så flyger en hundra lapp omkring på marken.....
O de är väl klart att jag plockar upp den...... :P hihi

Blev en sväng in på mc donalds oxå.... Albin tycker verkligen om cheese burgare..... hehe såå söt.... plus att han tyckte om ballongen han fick va skit kul me....

Sen blev de tvätt av bilen... i en sån där man kör in i och sitter i bilen under tiden... De va ingen höjdare kan jag säga.... Albin blev livrädd...  vad skulle jag göra.... kan ju liksom inte ta han och gå ut med honom när tvätten är i full gång.. så de va bara o se glad ut och försöka få honom på andra tankar..... Stackarn...

kom hem och satte upp poolen... och Albin fick bada.. de va skojjigt...


Blev ingen middags sömn för Albin idag heller..... Hmm.. han fick väl ingen ro i kroppen....

Men vid 18.00 tiden åkte jag och Jani iväg och hämta Miku....
Janis pappa va med Albin hemma...
Så åkte vi iväg och bowlade.... och jag är ju såååååååå GRYM på bowling så jag förlorde med över 150 poäng... hahahahaha....
Som tur är så är jag ingen spelare.. så resultaten gör mig inte gööör förbannad om jag förlorar... spelar för de är såååå kul....
Bowlade i 2 timmar.... ooo jag säger bara fyyy faen va ont i ryggen / armen/ handen / tummen jag har än idag..... :S
BTW så vann Jani... han är så duktig på bowling... :)



SÖNDAG
Åkte iväg med mina 2 pojkar och Janis pappa till Gumsbacken igen.... Nu va de farfars tur att köpa presenter till Albin... hehe...
Han fick 1 par stövlar, 1 bord han kan bygga borgar och annat stuff på, båt till badkaret, fotbolls set (2 mål, 1 boll och pump till bollen) och en drick flaska som de står Albin på....
Tack så jätte mycket för alla grejer.. dom var uppskattade nu när vi kom hem och allt blev ihop satt så de gick att leka med det..... :)

resten av dagen blev de bara slapp och mys  med Babbe och jani.....
Efter Albin somnat för natten kollade jag, Jani och Janis pappa på we were soliders som kom på 4:an igår..... riktigt bra film.... :)

MÅNDAG / IDAG
Vaknade vid 08.00.... mys med Albin tills man vaknade till liv....
Åt frukost när Jani vaknat och sen packade vi ihop alla våra saker.. Allt fick precis plats i bilen.. hade ju fått så mycket grejer... hahaha... fick lämna kvar en hylla som vi fick av Miku.... Han får ta med den när han kommer hit och hälsar på istället.....
Sen började vi åka hemåt...
Albin sov som vanligt inte i bilen.. haha... han va klar vaken hela vägen hem....

Laga lite mat när vi kom hem och hade packat ur bilen... Sen tog vi en promenad hem till Petra och Janne och tjöta lite och snodde me oss lite öl hem.... :)

Nu har Albin somnat för natten och Jani duschar... så nu blev de mys framför tvn med min Jani.....

BTW....
I LOVE MY BOY.... <3


Kommentarer
Postat av: Fru Sahlström

Ja de va ju lilla poolen de :P

men Albin verkar stortrivas :D

2009-07-22 @ 21:13:19
URL: http://ladypearl.blogg.se/
Postat av: Miku

Jäklar jag måste få revansch på brorsan som vann bowlingen!! Har inte kunnat sova ordentligt efter den misslyckade kvällen:)

2009-08-04 @ 23:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0