THE ANSWER

Nu har vi fått svaret på varför Albin haft feber och bara sovit hela tiden...
Vi åkte ju till Jouren igår med honom... Och där blev de undersökning av öron och hals.. Klämm på magen och lyssna hjärta och lungor...
Men doktorn hittade inget fel så vi blv skickade till röntgen.... Trodde att d va något allvarligt för läkaren va så konstig mot oss när han pratade...
Så vi gick till röntgen och gjorde de vi skulle..
Albin tyckte INTE om de.... :(

Då visade de sig att min lille prins har fått en liten lugninflammation.... :(:(
Usch... Inte så konstigt att han varit så slö med feber....

Idag är han piggare... han fick med sig lite medicin från jouren som han fick igår kväll..
och imorse när han vaknade så va han pigg som en nötkärna...
Han har lekt och grejar..
och för en stund sen kom Tobbe o Cody så de har varit bus och lek...
Jani o Tobbe åkte till Lidköping precis o hämta den riktiga medicinen till Albin...
Så stanna Cody här med oss under tiden... Inget kul o sitta i bilen.... :)

Nu har jag lagt barna precis så får vi se om dom vill nana lite....



 


Kommentarer
Postat av: Emma

Men usch, stackarn.. Men va skönt att ni fått veta vad som var fel på honom iaf, så han kan bli bättre snart =)



SV: Våran husvagn är inte ny den heller, är från 87, men är jättefräsch ändå! Fast tyget på kuddar å gardiner är HEMSKT!! Måste byta.. Fast jag är inge vidare på å sy, men till nästa sommar ska vi ha nytt av det =)

Vi hade ingen husvagn när jag va liten, bara tält å det va ju sådär.. Så är väl därför jag är helt såld på husvagnslivet haha! =) Och min sambos pojk tycker det är jättekul att åka till olika campingar där man kan leka på lekplatser, cykla och bada heeeela dagarna! =)

2009-08-09 @ 15:16:59
URL: http://joemb.blogg.se/
Postat av: Emma

Har lagt till dej där nu =P

Nää, tält e ganska jobbigt.. Antingen blir det tokvarmt så man knappt kan andas lr vistas där inne, lr oxå blir det för kallt! Husvagn är perfekt, fast till nästa år ska vi ha köpt en AC oxå! Så man kan få lite mer kyla, blir så jobbigt för vovven annars =/

2009-08-09 @ 19:31:49
URL: http://joemb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0