STARTSKOTTET HAR GÅTT

Vid 10 kom Tobbe hit efter att han varit på dagis med Cody... Satt och tjöta lite o så...
sen vid 11.30 kom mamma för o vara med Albin under dagen...

Då åkte jag och Tobbe till barnboden, Tobbe köpte lite kläder till Cody, sen åkte vi till yrvädret och köpte regnkläder...
Sen for vi till dagis för att hämta Cody..
Sen körde han mig till affären och sen till skolan....

Först va de upprop och rektorn pratade lite... sen hade alla lärare att sång... Sjöng Höl i vägga börra på...  hahaha.-.. lite skoj...

Sen blev de rundvandrig med 2:orna... dom visade oss runt i alla byggnader o så...
Så blidde de lite fika, fralla med kaffe/ te....

Sen gick vi till det klassrummet som vi ska vara i där våra lärare pratade lite om vad som kommer hända och lite annat....
Sen gick jag hem... :)
Där en väntande lite Babbe satt och as gasva när han såg mig.... <3
hihi.. så sööööööt...

Imorron är jani hemma med Albin, medans jag går till skolan kl 08.30 och är hemma någon gång runt 16.00...
Undrar vad de blir för skoj imorron.... :)

Nu ska jag och älsklingen kolla lite tv....

Kramar på er alla...


Kommentarer
Postat av: Emma

Hjälp! Nu gör du mej nervös! Hon får inte komma redan om två veckor! =S Fast jag sover ju hur mkt som helst å är ändå dö-trött...

Känner mej inte lika förkyld idag, bara lite snorig.. Så hon är nog inte på väg än... Haha!

2009-08-26 @ 21:26:06
URL: http://joemb.blogg.se/
Postat av: Fru Sahlström

Lycka till me skolan :D



2009-08-27 @ 18:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0