STÄMMER SÅ BRA

Det största skyddet vi har i livet är kärlek.
När vi skickar ut kärlek får vi en skyddande aura runt oss, en skyddande hinna där ingen negativitet kan komma in.
Tänk efter, skicka kärlek till alla.
Kärleken är störst av allt.
Om du är kärleksfull hela tiden mot allt och alla drar du inte till dig någon negativitet (lika dras till lika).
Då är du bara frisk och positiv, och negativiteten kan inte komma åt dig.
Att sända ljus och kärlek till andra människor är väldigt kraftfullt, det kan förändra deras beteende helt.



Detta tycker jag att alla ska ta sig en extra tankeställare till..
Jag själv tycker att det stämmer så bra.
Mår mycket bättre när jag är snäll och omtänksam mot någon istället för att inte bry mig om det.

KÄRLEK OCH OMTANKE ÄR DET VACKRASTE SOM FINNS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0