SKOLSTART

Japp idag börjar skolan... :D ska bli super skoj...
Men de hade varit roligare om jag hade varit pigg o kry...
Har blitt förkyld o inatt blev allt värre... Näsan bara rinner och de skaver i halsen på mig...
Så igår köpte jag halstabletter o annat som jag packat väskan med så jag är redo inför skolan...

Fick världens huvudvärk igår e.m. o Albin somnade redan kl 16.. Han ficm tillbaka febern o hade inte sovit någon middag...
Så jag hoppade i säng redan kl 18.... Men somnade inte utan bara låg... Somnade inte förrän typ 22 eller nått... :S Lite drygt.. men men... när jag vaknade i morse så va huvudvärken borta... Skönt... :)

mamma kommer innan 12 idag och ska vara med Albin...
och imorron och på Fredag är älskligen hemma med honom... jani har oxå blitt förkyld så de kan väl vara ganska skönt för honom  o få vara hemma oxå...

Neeee.... om man skulle börja fixa iordning sen....
Tobbe kommer nog sen oxå o kör mig till skolan...
Måste till banken innan bara o fixa med csn så banken sätter in pengarna på mitt konto, vill inte ha utbetalningskort..
Så de måste jag greja med sen....
Skönt o slippa cykla när man är förkyld.... :)

jaja.... Ha en bra dag så hör jag av mig ikväll så får vi se hur första skoldagen gått... :D

Kramar på er alla... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0