PssssT

Dagen har inte hunnit gå så långt än... Klockan är ju bara 13.18....
Gick upp 08.15 ungefär... Sen när Albin kvicknat till så tog vi en promenix... Gick förbi hos Petra en sväng och kolla läget... Fick en kaka i oss oxå.. :) sen följde vi Petra till tobaks affären och Ica...
Albin fick sig en nalle av Petra.. Super söt.. de tackar vi så mycket för... :)

Sen gick jag och Babbe hemmåt... Väl på G mötte vi Emma och hennes son Sebastian... så i tog följe en bit och tjöta... Snart blir vi grannar... :)

Har precis käkat mat med mina pojkar, Jani åkte iväg för o prata med nån på hans förra jobb och Albin ligger o myser lite i sin säng och jag har precis diskat och kollat min Farmville på facebook...
De är lite sjukt... Hade sagt till mig själv o inte skaffa något i stil med maffiawars eller något sånt där annat dumt spel på  Facebook som alla andra håller på med... Meeeeeeeeen kunde inte hålla mig sp jag blev medlem i Farmville och jag kan inte slita mig....
Måste kolla den varje dag, annars får jag panik för jag vet att jag går minste om pengar om jag inte går in... hahaha...
Att ett spel kan ha så stor påverkan på ens vardag...... :P

Hmmm..... Jani ska väl åka iväg och jobba någon gång runt 15-16 skulle jag tro.... De lir väl att jag och Babbe tar en liten runda igen sen i eftermiddag...
Måste verkligen gå in lite mer för de där med vikt minskningen....
Finns de inte ngon som typ vill följa med och göra mig sällskap... är ju inget kul o gå och prata med mig själv.... blir de shdjfgsjdhgrei till svar från Albin ngon gång i bland och det är ju kul iofs men kan ju va kul o prata lite mer allvar med någon... hehe.......
Aja någon som är sugen så är de bara o höra av sig..... Skulle va kul....

Annars blir de nog inte så mycket annat idag mer än bad för Albins del innan säng dags ... Och en massa bus förståss.... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0