PACKNING

Japp nu va vi vakna och uppe sen 1 timme tillbaka ungefär...
Albin har precis fått i sig sin frukost macka och jag är i full gång o packar... :)

Idag åker vi till Hällekis camping och ska stanna där över natten...
Ska ringa Petra och väcka henne för och Albin åker med henne dit.. sen i eftermiddag kommer alla andra...

Hmm. så svårt o packa.. vet inte riktigt vad man ska ha med sig... Men huvudsaken är att blöjor, mat och nappar är med till Babbe.
Det andra har väl ingen större betydelse... :)

Jaja... får fortsätta nu och ringa Petra....
BTW: Har packat ner kameran så nu gäller det bara att jag kommer ihåg o köpa batterier... Så kommer alla bilder från helgen upp på Söndag eller imorron kväll.... :)

Kommer nog inte blogga något nu förrän på Söndag... Så ha tålamod, I´ll be back... :)

Vad ska ni göra i helgen?????


Kommentarer
Postat av: Johanna - blivande mamma

ja jag börjar bli riktigt nervös nu faktiskt. vet ju inte hur ont det kommer göra eller något.:S hur det kommer gå, om den lilla mår 100% bra osv.. många frågor som jag ställer mig nu..

2009-08-14 @ 09:50:51
URL: http://takilisbebis.blogg.se/
Postat av: Jennie

hahah! :D inte mitt fel att åskan började över huset :P Men de kommer en uppdatering, jag har så dåligt med tis o sitta framflr datorn bara =S

I helgen ska vi ppå namnfest för Vilda! Ha så roligt på semestern ;D

2009-08-14 @ 13:34:04
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja dom e verkligen fruktansvärt söta.. =) Vi hade det bra när vi köpte vår hund, köpte den av min mamma så hon kostade veterinärbesiktning och en middag =) perfekt haha! Nä, man blir verkligen inte rik på å plugga, men är helt klart värt det när man har en utbildning å kan jobba med det man vill.. Har oxå tänkt ta mej dit nån gång.. =P

2009-08-14 @ 21:11:08
URL: http://joemb.blogg.se/
Postat av: 3rnst

Jaa, det var lite så jag funderade också :)

Tack ^^

2009-08-15 @ 00:49:48
URL: http://trarnst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0