NYTT

Japp då har man varit uppe sen kl 05.00 och städat... hahahahahaha
Vet inte vad de va för ryck jag fick....
Vaknade av att Albin gnällde lite pga att han drömde... Då kunde jag inte somna om så jag gick upp och fyllde på skurhinken och startade i köket.. de blev en grundlig rengöring typ 2 timmar bara i köket... sen tog jag badrummet...
efter de tog jag fram nya gardiner och strök.. satte upp i köket och i tv rummet....

ska foirtsätta städa i tv rummet nu tänkte jag...
Albin har ju blitt sjuker men han är pigg ändå...
Just nu sitter han o leker i sängen för han blev lite gnällig så får se om han somnar eller om han trotsar o "mamma jag vill inte sova"  hehehe

Bara imorron som är ledig dag så sen blir de o packa skolväskan och traska iväg.... :D
Om Albin inte blitt bättre tills Onsdag o inte kan gå till dagis så ska mamma komma hit o vara med honom...
sen Torsdag och fredag ska Jani vara hemma.. :)
Skönt att de löser sig... itne så kul o missa dom första skoldagarna måste jag säga.... :S
Men de känns ändå inte skoj att Albin blir sjuk nu när jag inte kan vara hemma och ta hand om honom... :(
Men tror nog Jani tar hand om honom lika bra så jag behöver ju inte oroa mig iaf... :)

Så de är mycket därför jag städar idag oxå för att jag ska slippa städa nu i veckan när de ändå kommer bli en massa annat o tänka på....

Neee.... Om man skulle fortsätta o vara lite hurtig... :P
Hör av mig senare...

Bilder på de ny uppsatta gardinerna i Tv-rummet.
Dom är lite morka kanske men ser ju på ett ungefär...
What do you think`?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0